Seans

Igår var jag på mitt livs första storseans. Hade turen att få se ett riktigt skickligt medium arbeta..
När anden kom till henne så hon pekade direkt ut vem den "lycklige" var som skulle få kontakt. Många blev väldigt tagna, inklusive jag, och imponerad hur väl hon kunde vidarebefordra dessa energier till oss.
Mycket personliga saker kom upp så det var både skratt och tårar låg närma till hands. Inger som mediumet hette prickade till och med in rätt namn! 
Jag blev tyvärr inte någon av de "lyckliga" trots att jag satt och höll tummarna och hopppades av hela mitt hjärta att någon skulle vilja komma till mig.. 
Men det var roligt att få testa detta, och mina skeptiska tankar gentemot andevärlden är som bortblåsta.

****

Idag fredag är jag ledig - härligt!
Vi har tagit det riktigt lugnt, ätit långfrukost och bara njutit. I eftermiddag ska vi hämta nya sängar som LIONS skänkt till Kvinnojouren. Dammsuga och dona bör också prickas av på listan.. Dessutom träna och sen komma hem lagom till Mr E har maten klar. Det kommer visst bli grillat ikväll. Gott!

****

Ja, ha nu en riktigt härlig helg! Det ska vi ha!


Kommentarer
Postat av: Marie

Seans! Vad spännande =) Vart var den? Först när jag läste Seans så kom jag att tänka på din Mors roliga uttal på Sean Connoery. Höll på att finssa på mig när jag hörde det! =)

2009-10-25 @ 12:22:29
URL: http://www.omidag.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hej Hej,



Kul att se er lite...man hinner aldrig prata så mycket som man vill bara.

Hoppas allt är bra annars.

ha en bra vecka.



kram

alex

2009-10-26 @ 07:53:01
URL: http://prinsessanalexandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0