Lägesrapport

Känner mig väldigt halvrisig och dan, tror att den stora förkylningen ligger där på lur bakom hörnet.. Nu gäller det att trycka i sig vitamintabletter, för att mota bort f*n i grinden :-)
Igår torsdag var jag ledig och åkte med syster yster och väninna till Gekås.. Vi behövde lite smått och gott, och i Ullared finns det ju mycket "smått och gott" så JA, plånboken var ganska tunn vid hemfärden.
Julklappar till Lilleman är nu nästan helt klart nu, köpte mycket Lego och andra leksaker som han för hoppningsvis kommer gilla.
Efter vår lilla shoppingtur så var det dags att svira om för Popquiz på Åsen, vårt lokala hotell.. Vi var faktiskt hela 13 tjejer som träffades och åt.. Väldans trevligt!

Nu idag har vi varit på förskolan och tagit skolfoto sedan till än väninna med symaskin som hjälpte mig sy in en klänning som jag ska ha på ROCKFESTEN imorgon kväll!
Eller om vi går rättare sagt. Biljetter är inköpta men jag borde nog vara hemma och kurera mig. Ska jobba hela dagen imorgon så vi får se hur pigg jag är sedan. Har inte kollat mig för efter barnvakt heller.
Ja vi får se!

Hur som helst så önskar jag alla en trevlig helg! Själv så ska vi göra iordning oss för jobb och dagis strax!

En liten föresenad halloween bild;

(Nej, det är inget självporträtt)

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Haha...helt klart den sjukaste halloween-bilden jag har sett:)



Jag har också blivit snuvig efter igår så ligger hemma o kollar film. Men det var det värt, tycker det va skoj att åka och shoppa med min bästa syster! (o din vännina också)



Helgkramar från Jojjo

2009-11-06 @ 13:59:24
Postat av: Nina

Kul med Gekås-shopping! Jag blev också nästan helt klar med våra julklappar när jag var där i oktober - rekordtidigt för att vara mig. :-)



Krya på dig!

KRAM

2009-11-07 @ 08:39:35
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: ...

Hm det är ju Erik på fotot!! Ser väll alla:)

2009-11-07 @ 10:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0