Fredag igen!

Härligt!!

Fast jag har jobbhelg framför mig, men det ser jag bara fram emot! Nu har julborden startat och julstämningen infunnit sig på Hestraviken..

Igår var jag ledig och for med Fru Junerud till Jönköping och Rosenlundsbadet. Där bubblade vi och hade det gott, till på köpet var det massage inbokat! Vi var med på en "bastusittning" med en härlig aromolja. Jag höll iof på att svimma av värmen men min väninna, gravid och allt, satt kvar som om hon inte gjort annat än bastat i sitt liv!
Innan vi åkte hem åt vi libanesiskt inne i stan. Smarrigt!

Hann in en sväng på IKEA också. Och ut kom jag med en sån här:


NU MÅSTE JAG FÖRSÖKA SKÖTA DEN!! I detta hus har det mesta en tendes att vissna av någon anledning!!

Nu ska Lilleman och jag åka till fiskbilen. Har beställt fisksoppa a la Per Moberg av min egen kock...

***

Ha en fin helg!


Kommentarer
Postat av: Nina

Så mysigt du och din väninna hade det i Jkpg och vilken cool växt du har skaffat! Lycka till (med växten alltså)!



Ha en fin helg, kram!

2009-11-27 @ 11:51:21
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Jojjo

Hallå, växten var hur snygg som helst, det måste ni hålla vid liv!!



Visst var det skönt ändå med bastusittning:) Man håller på att dö, men det är ändå skönt på nåt vis!



Ha en bra helg på jobbet, så mysigt nu när julen börjar komma igång!! Själv ska vi till Sofie i Kaaaalmaaar :)



Ha en bra helg du med bästaste syster!

2009-11-27 @ 16:48:00
Postat av: anita

Så mysigt! den behöver nog inte vatten mer en varannan vecka!

Kram

Svärmor

2009-11-27 @ 19:47:20
Postat av: sandra

skönt att se att bladen är kvar... ännu ;-)

2009-11-28 @ 07:56:46
URL: http://junerud.blogspot.com/
Postat av: Helen Kardebratt

Vilken fin växt passade verkligen hos er....Må så gott och trevlig 1:a advent / Helén Kardebratt

2009-11-28 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0