Bloggtorka

Har inte hunnit skriva på hela veckan. Skulle inte haft mycket att förtälja heller för den delen... Känner att denna veckan har varit väldigt mycket vardag ;-)

Hela lilla familjen är numera vaccinerad, efter mycket funderande fram och tillbaka. Känns bra nu. Inte vill jag riskera att smitta våra gäster på H-viken, som faktiskt kommer från världens alla hörn!! Tror säkert jag hade klarat att få influensan men nu bidrar inte jag till att sprida det vidare i alla fall..
Läste någonstans att vaccinet kostar oss 3 miljarder men och andra sidan slipper vi massor av sjukskrivningar!!

Igår var vi på Värnamo sjukhus och hälsade på stackars mamma som legat där sedan i måndags. Vi vet inte riktigt vad som är galet men de har i alla fall hittat en 3 cm stor gallsten. Idag har hon gjort magnetröntgen och i tisdags gastroskopi för att vidare utreda om gallstenen har några bakomliggande orsaker.
I vilket fall som helst ska de operera bort gallblåsan, men jag antar att det inte blir förrän nästa vecka.
Av gallinfektion kan man bli gul, och det har verkligen mamma blivit, stackarn..  
Vi håller våra tummar att det inte är något allvarligt utan "bara" stenen som spökar. Imorgon får vi säkert mer besked!!

Efter jobb & dagis imorgon och vi åker ner till farmor Anita i Halmstad. Ska bli roligt!! Och Lilleman längtar som bara den!!

Ha en fortsatt fin kväll!

/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0