Lycklig...

Igår var en sådan där riktigt bra dag! Satt i bilen på väg till Gnosjö, musiken strömmade ur högtalarna och jag fick lyckokänslor i hela kroppen. Är det bara jag som känner så ibland? Speciellt när det är klarblå himmel och solen strålar, det liksom riktigt bubblar i kroppen..
I Gnosjö köpte vi handfat & duschblandare. Vidare åkte vi och inhandlade duschväggar & toalettstol. Så nu är det mesta inhandlat till lilla toaletten. Spegel, förvaringsskåp och belysning fattas.
Var på Dekora och bestämde mig för ett vitt glaskakel till köket. Men Mr E tyckte det var för intetsägande så idag åker han dit och tittar istället...

Vi har beställt bänkskivor och diskho också, levereras om två veckor.. Ska lägga ut foton sen men nu ska jag byta om för 14.30 går jag på mitt helgarbete. Är inte ledig förrän nästa fre, lör, sön nu.

På söndag em åker vi upp till Jojjo som fyller 25 år den gamlingen... Tack för besöket igår förresten, underbart!!

Vår kakelsättare är tyvärr sjuk, så det blir TYVÄRR ingen toalett gjord nu i dagarna som planerat. Skit också!!

TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vet precis vad du menar! Såna känslor får jag också titt som tätt, och då ofta i bilen precis som du skrev. :-)



Ha en riktigt fin helg!

KRAM



2009-01-17 @ 08:24:43
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Jenny

ÅÅHHH va roligt att det går framåt! Självklart har man många dagar då den speciella lyckokänslan infinner sig. Det är så härligt.... Jobba inte ihjäl dig nu! Vi ses

2009-01-17 @ 10:52:44
Postat av: Johanna

Hej på er,



skulle vilja veta om ni jobbar med Dekor Hus, och va ni tycker.



Mvh

Johanna

2009-01-21 @ 13:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0