Lördagens bestyr..

Söndag förmiddag och Mr E & Lilleman sover fortfarande....

Igår var en riktig mysdag. Jag bakade ett stort lass kanelbullar en plåt scones. På eftermiddagen följde Lilleman & jag med Mr Wallin & flickorna till Värnamo. Vi besökte Mio och Hjem&Fix innan det var dags för McDonalds till barnens stora förtjusning!

Kul att åka kärra på Hjem & Fix!


I huset lades kakel:


Dagen planer är att åka tillbaka till Mio när de öppnar kl12,00 och lägga beslag på matsalsbord och stolar som vi äntligen bestämt oss för nu.. Hoppas jag hittar soffbord också, hade tänkt oss ett vitt och under det en gosig grön rund matta...

För övrigt blev Lilleman bättre redan igår, ingen feber och relativt pigg. Så det blir dagis på måndag!

Nu måste jag väcka sjusovarna annars blir det väl inget gjort i huset idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0