Ishockey-killarna



Lilleman liknade "Bambi på hal is" men i slutet kunde han stå stilla själv  alla fall.
Hans kompis M hade tränat några gånger innan och var jätte duktig!



Lilleman sa fler gånger:
-Oj, vad halt. Mamma jätte halt!

***

Juneruds ska mejla mig fler foton från Nyår och bröllopsfesten i lördags. Här kommer de få foton jag har från Nyår:



Lilleman trött:


Lilleman tröttare:


Tack för ett jätte mysigt Nyår Ekstrands!

***

I huset går det framåt. Plattsättning klar i hall samt 3/4 flart i tvättstuga.
Där uppe spacklar Mr E i rasande fart...
Har fortfarande inte valt kakel till köket eller stora badrummet. Hög tid nu Lina!

***

Hörde på radion att över 800p dött de senaste dagarna i Gaza och över 200p av dessa är barn. Usch, det är ju verkligen förfärligt, saknar ord. Tack gode gud för att jag fick lyckan att födas i denna delen av världen, säger jag bara..

Nu är det bed time!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka underbara små killar vi har!!!

2009-01-07 @ 22:05:16
Postat av: Lina

Ja UNDERBARA!

2009-01-07 @ 22:08:38
URL: http://kullingers.blogg.se/
Postat av: jenny

Vilka härliga bilder! Snart är vi grannar!!! Jiippiiiii

2009-01-08 @ 12:52:49
Postat av: Mia E

Tack själva för att ni förgyllde vår nyårsafton... KRAM

2009-01-13 @ 19:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0