Helg igen!

Har jobbat till kl:15,00, därefter hämtning av guldklimpen på förskolan och sedan vidare till Gnosjö för att köpa tvättställ & duschblandare till lilla toaletten. Nu ligger det och väntar i huset!
Har också hunnit handlat åt min stackars mor som har värsta influensan, legat däckad i en vecka nu stackarn!!
Kvällsmat blev sushi och vin med glass till efterrätt... Mumma..

Helgens projekt är att göra iordning alla fönster (svärmor var är du?). Putsa och feja för på onsdag kommer de från Trarydfönster och ska fota våra fönster till deras katalog.
Undra om de har med sig rekvisita, typ lampor etc, eller om det läggs på i efterhand digitalt?

Till sist - Morgan Alling - vilken underbart dansant figur :-)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Svärmor

hade du bara hört av dig i veckan hade jag kommit ditekt,det är ju roligt att putsa fönster tycker ju jag!Nu väntar jag på mina goda vänner Tanja och Bergny från Stockholm.Nästa vecka är jag ledig onsdag,torsdag om du behöver mig!

KRAM

SVÄRMOR

2009-01-31 @ 15:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0