Friday

Jaha, då var det härliga fredag igen! Vi tänkte äta lite extra gott ikväll; gratinerad hummer & sedan rödtunga med pilgrimsmusslor. Och så lite skumpa till det..
Vi har inget direkt att fira men ibland får man mysa till lite extra!

Lilleman blev hemskickad med feber igår, idag har han verkat lite bättre ändå tills han vid lunchtid kräktes helt oförberett. Nu har han sovit ett par timmar, det gör nog gott.. Och jag har passat på att handla kläder på nätet, måste ha lite vårnytt i garderoben! Kul!

Vi har så gooooe värme i huset! 20 grader och åh vad skönt med golvvärme överallt.
Imorgon kommer plattsättare och ska äntligen börja i lilla badrummet!
Vi har enats om ett litet matbord från Ilva:

Andra stolar dock!

Som matsalsbord har vi tittat på detta bord från Mio, inte bestämt stolar hit heller.  Med utdragsskiva kan man sitta 12-14 personer.


Har insett att Mr E & jag kommer få ett väldigt svart & vitt hem. Allt vi fastnar för är antingen vitt eller svart.
Det får bli färger på textiler istället.

Övervåningen är spacklad och klar nu. I helgen ska Mr E slipa allt sedan börjar vi tapetsera och måla nästa vecka.

Nu ska jag åka ner till fiskbilen och handla!

Tjingeling!



PS! Kolla in min fina lillasyster:
Johanna Kullinger
Som för övrigt fyllde 25 år förra helgen! Vi var uppe i Jönköping och åt på restaurang och hade det riktigt mysigt..


Kommentarer
Postat av: Mia & Kungen

Vilka fina bord ni hittat, de kommer att passa jätte bra hos er. Kramizz

2009-01-24 @ 09:06:39
URL: http://mastmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0