Fin eftermiddag i Järanäs



Födelsedagsbarnet strosar







Väldens största födelsedagstårta!





Vi kutar ner till sjön, Lilleman badade!





Faster & hennes man och bebisen kommer vilken dag som helst!



Moster Jojjo & hennes Dave



Min käraste äntligen hemma från off road träffen!



Gammelfarmor





Grabbsen ute med båten



Lillemans morfar

****

Lilleman tackar för alla presenter!

****

Tänk vad tacksam jag är för ALLA i vår familj! Och vi ser så fram emot Lillemans första kusin!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka härliga foton (som alltid här på din blogg!)! Det är verkligen vackert ute i Järanäs. Kul att se Elsa på foto, hon är underbar! Spännande att en lillkusin "står för dörren", hoppas allt går bra för de blivande föräldrarna.



Kram!

2009-08-24 @ 18:30:20
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Catharina

2009-08-24 @ 20:30:32
Postat av: sandra

vilken härlig dag ni ser ut att haft. o vilken tårta! svärmor 2 är duktig på både mat o bak va?

2009-08-25 @ 18:49:08
URL: http://junerud.blogspot.com/
Postat av: Anonym

De var en jätte lyckad dag! Och August han var som en sol! =)Och bilderna var ju jättefina! Nu väntar jag på att våra mammor ska komma från flyget. De skulle bara mellanlanda på ikea först!

2009-08-28 @ 16:16:41
Postat av: Marie

De var en jätte lyckad dag! Och August han var som en sol! =)Och bilderna var ju jättefina! Nu väntar jag på att våra mammor ska komma från flyget. De skulle bara mellanlanda på ikea först!

2009-08-28 @ 16:17:28
URL: http://omidag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0