ABBA fest

Igår tyckte jag det kändes det vemodigt att hela familjen ska tillbaka in i vardagen igen. Jobb, dagis, ledig, jobb, dagis. ledig.. Allt så inrutat och ingen direkt ledighet före jul eller semesterresa att se fram emot. Men jag vet att i samma stund jag väl är på jobbet igen kommer känslan vara som bortblåst och allt kännas bra igen!

Igår var vi på ABBA fest hos ett par goda vänner! Så roligt!
Festen var mitt ute på landet. De har en alldeles egen liten idyll, precis vid vattnet och med iordninggjord lada, perfekt för kalas. Det var tipspromenad, helgrillat lamm, bad och uppträde som stod på schemat.



Redo att åka! (Mina vita platåstövlar var minst 10 cm) Hade lite svårt att parera rätt på grästuvorna ute på landet!
Fam Åstmar var grymt snygga!




(jag försöker förtvivlat få på glasögonen).



Coolaste!

Ja det var en helhärlig kväll!!

Idag är vi barnfria... Vad ska vi göra?

Kommentarer
Postat av: sandra

snygga ni är! förstår att ni hade kul.

nu är allt tillbaka till vanligt. fika nån dag?

2009-08-09 @ 23:12:13
URL: http://junerud.blogspot.com/
Postat av: Nina

Ha ha, vilka snyggosar! Man måste väl nästan vara mer än salongsberusad för att överhuvudtaget kunna förflytta sig i de där klackarna, eller?! ;-)



KRAM

2009-08-10 @ 18:36:03
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0