Måndag & sol

Efter frukost, bad, promenad till Kvantum och lunch så sitter jag här nu och Lilleman sover middag.
Tänkte bara skriva några rader snabbt och lägga ut några foton från förra veckan.
Vi var ju hos "Familjen på landet" och hälsade på torsdags..  Frun i huset och jag har egentligen bara känt varandra i drygt två år men har kommit varandra nära på den korta tid. Vi har mycket gemensamt med barn i samma ålder, husbygge samt samma tankesätt och ideal på många plan.
Ursäkta dålig bildkvalitet, men här kommer några bilder på buskillarna:


Och så mamma & lillsyster 3 mån:


Ja, vad vore ens liv utan vänner? Jag är glad över alla mina, alla ger de mig något på ett eller annat plan.
Har lärt mig med åren att dom med näsan i vädret-sättet, alltid dyraste kläderna etc etc de är inget för mig. De ger mig inget och inte jag dom. Nää, jag vill ha dom som håller min hand när det blåser eller peppar mig om sinuskurvan i livet skulle peka ner en smula. Och dom har jag - och det gör mig glad & tacksam.

Kram L

Kommentarer
Postat av: HElen

JA du Lina så är det verkilgen för mig med. Ens vänner är sånna som finns där när det stormar i livet inte dom som bara man har ytliga gemenskaper med. Må så gott och ta hand om er

2008-11-17 @ 19:41:48
URL: /http://mammakardebratt.blogspot.com/
Postat av: Nina

Visst är det viktigt med vänner? Rätt sorts vänner, precis sådana som du beskriver, gör livet så mkt lättare att hantera när det blåser motvind och så mkt roligare att glädjas åt när man har medvind.



Stora kramen till dig och din familj!

2008-11-17 @ 19:44:17
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Hej syster!



Jag tycker det är superviktigt med bra vänner. När man har det jobbigt behöver man någon som stöttar en och har man vänner osm inte gör det så inser man ganska snart att de inte är något att ha...



Men jag tycker du ska tillägga att syskon också är viktiga stöttepelare! Det är du för mig iallafall!



Hoppas ni får en fin dag idag...



Kram Jojjo

2008-11-18 @ 08:40:43
Postat av: Mia & Kungen

Vaddå rå! Är vi inte vänner längre? Jag har ju dyra kläder ju!!!!

2008-11-18 @ 18:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0