Hjälp! (Gästinlägg av MrE)

Känns som att jag har satt mig lite i skiten! Har lyckats reta upp Lilla Lina till den milda grad, att hon knappt pratar med mig idag. Jag är mycket väl medveten om varför hon är arg, och jag kan väl erkänna att hon har god anledning att vara det.

Nu behöver jag lite tips på hur jag kan få henne på bättre humör. Stackars Lina skall jobba hela helgen och det känns lite tråkigt om skall behöva vara arg på jobbet. Jag behöver ha henne på gott humör GENAST! Vi skall iväg och spela badminton ikväll, och jag vet inte om jag vågar vara nära henne när hon har ett sånt bra redskap att misshandla mig med. Inte så att jag är orolig att jag inte skall överleva matchen. Men hon har ett jävla temperament, och då vill det till att hålla sig undan!

Hoppas nu Lina läser detta innan vi ses så hon vet hur ledsen jag är för att jag sa som jag sa. Om hon inte läser detta innan vi träffas, så når ni mig på akuten i VMO ikväll. För er som inte kan hälsa på mig på sjukhuset. Slå gärna en signal på 0370-697000 (fråga efter mig, så kopplar säkert sköterskan)

Lovar att återkomma med rapport under morgondagen, om hur det gick ikväll. Kan man surfa på sjukhus? Jaja. Den som lever får se. Hahaha.

Trevlig helg på Er som läser.

Glöm för tusan inte lämna tips nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips från mentorn, en peppakaka borde funka för denna åkomma.

2008-11-07 @ 18:04:51
Postat av: sofie

Fria kanske....

2008-11-07 @ 20:06:01
Postat av: Vimsingen

Men vad har du gjort?



Man blir ju nyfiken. Roser, choklad är ju en bra början..... men att du tar disken, tvätten och städningen en månad framåt är ju heller inte fel.....





/Vimsingen

2008-11-07 @ 20:25:38
URL: http://www.vimsingen.blogspot.com
Postat av: Mia E

Jag tror på kramar... good luck, lovar hälsa på om du hamnar på Akuten

2008-11-07 @ 21:40:47
Postat av: jönåker

ett riktigt skjut behöver hon ett sånt utan förtrams

2008-11-07 @ 22:14:18
Postat av: Jenny

Ja slagen blev du ju haha!!!!

2008-11-07 @ 22:16:30
Postat av: Nina

Mitt stalltips är att prova med jönåkers tips först och sen om inte det funkar, mot all förmodan (?!), så gå på det tunga artilleriet och lyssna på sofie if U dare.



2008-11-08 @ 19:20:25
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: mia & kungen

Vad har du sagt till henne igentligen?? Behöver jag komma och slå dig oxå eller? Jag får nog ta o ringa och se hur hon mår och vad du kastat ur dig! Nån fars dags present ska du nog inte ha i år va?? Och fria kanske du ska göra en dag då du varit go o sagt söta saker!

2008-11-09 @ 10:12:14
URL: http://mastmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0