Torsdag

Eftersom jag varit ledig idag tog jag tåget ner till Halmstad igår kväll för att träffa Lilleman, Hyresvärden och pappas särbo Catharina.
Väl där beställde vi pizza, drack vin och njöt av kvällen. Lilleman var på topphumör och showade runt. Det märktes tydligt hur bra han trivs i stugan. Misstänker att han blivit anings bortskämd där också :-)

Imorse när vi vaknade hade vi fått besök:

Tror ni Lilleman var förundrad?
Ha ha som väl var kände vi igen sjusovarna efter vi gluttat i sovsäcken :-)

Sen gick vi ner på stranden. Det var ljuvligt. Klart och inte en enda manet i vattnet.
  Ooops hade visst bara bilder men en helnaken strand-Lilleman.. Det vill jag inte lägga ut.

Men dessa finfina bilder delger jag gärna!



Nu är det läggdags!

Kommentarer
Postat av: HElen

Mysiga sommarbilder på er going. Tack för att jag får läsa din blogg Lina. Må så gott

2008-08-03 @ 21:10:07
URL: /http://mammakardebratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0