Tisdag

Det har varit skönt att slappa hemma några dagar innan vi nu far vidare imorgon. Först på listan är Whinnie, min häst, som numera är avelssto och nyss fått ett fint stoföl och sedan vidare till Sjöbo för att hälsa på Petra med familj.
Petra och jag gick på hoppgymnasiet i Strömsholm ihop. Det togs bara in 6 st elever per år. Vi bodde, red, pluggade och åt ihop. Ja vi gjorde allt tillsammans. 
Det ska verkligen bli roligt att ses imorgon, speciellt eftersom de precis fått nytillskott i familjen. Lille William 1 1/2 mån


Igår kväll var några goda vänner här på middag, då var det livat i hyresvärdens hus må ni tro! Idag tog vi sovmorgon sedan har vi varit upp vid bygget. Nu är badrumskupan i princip klar!



Vi har som vanligt plockat och donat, slängt överbliven panel. Tur att vi har lite hjälp!


Vi skulle kört till tippen men det hade blivit punka på släpkärran:

Undra om jag ska svänga förbi DC och be Henke laga det? Är det nån idé? Hi hi..

Lagom till kvällen kom Systern i Höghuset förbi bygget och frågade om vi ville ha kvällsmat. Klart vi ville! Så nu har vi grillat och barnen har hoppat, hoppat och hoppat.
 

Nu är det packdags! Vet inte när jag kan uppdatera nästa gång men vänner; njut av sommaren och solen (förhoppningsvis).

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Frida

tack så mycket :) ser att det går bra med huset, man får ta sig en tripp till er och se allt när det är klart hoppas jag :) kram

2008-07-15 @ 22:21:08
URL: http://kullinger.blogg.se/
Postat av: HElen

Va fint det blir huset Lina..... Hoppas att allt flyter på bra. Må så gott Helen

2008-07-18 @ 09:11:42
URL: /http://mammakardebratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0