Söndag

fullt med besök till svärmor idag.. Blomsterhavet har vuxit ännu mer..
Många minnen har tagit upp och historier berättats, vilket inneburit några riktigt goda skratt.

Mr E, Lilleman & jag har varit ute på stan en runda. Åt lunch med våra vänner på McDonalds. Många som skulle kommit till 30 års kalaset valde att ändå åka ner och sola och shoppa istället.
Min bror N och hans sambo är också här och bor på Tylöhus ett par dagar. Så imorgon på Mr Es födelsedag ska vi åka och äta lunch på WildWest innan det blir jordgubbstårta på eftermiddagen. Jordgubbarna ska vi plocka på Kaggagården, de har världens godaste jordgubbar!!

Just nu är sambo och son nere på stranden och flyger drake. Det dåliga vädret som skulle dragit in idag har ännu hållt sig borta och det är nästan badväder idag igen..

Nu ska jag gå ut till de andra och fika för 5e gången (minst) och vara lite social :-)

Många kramar


Kommentarer
Postat av: HElen

HEj Lina !

Ville bara säga att jag läste er fina annons idag i tidningen. Den texten hade vi med när vi satte in en annons för vår kära vän Johnna som omkom alldelles för tidigt. Den betyder så mycket. KRam på er

2008-07-10 @ 08:56:04
URL: /http://mammakardebratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0