Möhippan

skrev jag ju inte så mycket om i förra inägget! Kan inte lägga ut så mycket foton eftersom jag inte frågat de berörda men några kommer här!

När Frugan på Woodstreet kidnappats av smålänningarna möttes vi från Halmstad upp i Torup, vidare åkte vi vidare 10 min till en glashytta www.glashyttan.com där Frugan blåste två vackra skålar.

  
Det var väldigt varmt i hyttan och jag blev imponerad hur de hanterar och jobbar nära så höga temperaturer utan skydd.
Frugan var mycket duktig!

Vidare for vi till Falkenberg för mysig lunch www.stalboms.se i deras lusthus.

Efter det var det dags för spa i Varberg, närmare bestämt Asia Spa på www.varbergsstadshotell.com .
Där spenderade vi hela eftermiddagen i deras alla pooler, bastuoaser och avslappningsrum. Jag lyckades till och med somna under meditationen!!
Men blev piggelin igen när vi kom upp på rummet och fick förfesta lite.. Middag åt vi senare på Harrys.
   
 Vad var det för stort Frugan beskrev här??

Ja vi hade en toppenmysig hippa och vi är så glada över att de äntligen ska gifta sig efter många år tillsammans!
Och hon kommer bli världens vackraste brud!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en kanonfin dag, rolig kväll, skön nattsömn o god hotellfrukost... Hade så kul.

Kram

2008-07-13 @ 13:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0