En dag i taget

ja, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Vi skulle ju komma ner till en helg fylld med glada skratt och festligheter. Trädgården är så vacker med alla blommor, det vita partytältet och utsmyckningar svärmor har gjort.

Idag ska Mr E & jag plocka ner tältet och köra bort tolar och bord.. Det har löst sig med all mat.


Igår tog vi ett fint avsked, han låg där så rofylld och nästan med ett litet leende på läpparna. 
Vi tackar för alla tankar, sms och samtal. Huset är fyllt av blombuketter och det doftar ljuvligt, så vackert mitt i alla tårar. Jag försöker finnas till för mina anhöriga som stod honom närmast. Och så har vi lille solstrålen Lilleman förstås.
 
Kram L

Kommentarer
Postat av: Petronella

Känner med er fast jag inte alls känner er. Så sorgligt när allt ställs på ända så där. Man får ett annat perspektiv på saker för ett tag. Ta hand om varandra. Kram Petronella

2008-07-05 @ 17:18:24
URL: http://pellanochorjanbyggerhus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0