Back home

nu är vi tillbaka hemma igen!
Vi har spenderat veckan hos svärmor och försökt stötta henne i denna svåra tid.
I tisdags 8/7 var vi på en underbart rolig och mysig möhippa för blivande fru Junerud. Nu har jag varit med och anordnat tre hippor på drygt ett halvår.. Roligt!!

På vårat hus jobbas det för fullt.
     - Jag vågade inte klättra ändå upp, höjdrädd som jag är.

På väg hem från Halmstad stannade vi hos Lillemans farfar vid Bolmen och firade Mr E.s födelsedag lite i efterskott. Vi fick som vanligt underbar thaimat och så hann vi med ett och annat dopp.
 Ja, jag plurrade. Skulle bara gå ut en bit i vattnet med Lilleman men steg på en sten och föll pladask  :-)

Här kommer lite fler bilder från Järanäs.
  
 

Mr E fick en stor skål samt fat från Kosta Boda och designade av Anna Ehrner. Dessutom två träd som vi ska plantera på tomten samt en tårtspade från George Jensen.

Av oss andra fick han svart Kitchen Aid köksmaskin.

Han verkar helnöjd!!

Nu ska jag gå och ta en bit mat.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0